Kõht valutab tühja kõhu peale? 22.06.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, kui ma hommikusööki ei söö, hakkab mul kõht valutama umbes kell 11-12 ja võib nii terve päev kesta. Tekivad gaasid, puhitused ja üldse valu kõhus. Millest see võib olla põhjustatud?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et tegu on mao ülehappesusest tingitud vaevustega. Soovitan teil pöörduda oma perearsti poole, kes siis vajadusel saab suunata edasi juba gastroenteroloogi vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala