Salenemispreparaadid 22.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 18, püüan mõnest talvega lisandunud kilost vabaneda. Teen ka trenni. Kas tasuks proovida mõnd kaalulangetavat toodet. Kas eelistada methodraine slim, Bio cla booster tablette või mõnd teist toodet? Kas on võimalik, et tabletid võivad hiljem suurendada jojo effekti ja anda vastupidist tulemust ja kas nad võivad omada veel mõnda kõrvalmõju?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Paari lisakilo puhul on mõistlik vaadata üle menüü ning teha selgeks, mis kaalutõusu põhjustas. Kõige kindlama edu tagab kui annate organismile piisavalt füüsilist koormust ning tasakaalustate menüüd, nii et ettevõetud muutused ka püsima jääksid. Usun, et saate hakkama ka ilma spetsiifiliste toidulisanditeta.
Heade soovidega, dr.Ehala