Õunaäädikas 22.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Olen kuulnud, et õunaäädikas pidi üks variant olema, kuidas kaalust alla saada. Kui seda õieti kasutada (klaas vett, 2 tl äädikat), kas see tervisele kuidagi kahjulikult ei mõju?
Aitäh!
Tervitades,
T
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei aita taoline segu kaalulangusele kaasa kui oma elustiili ei korrigeerita. Eriti ettevaatlikud peaksid olema need, kellel mao-sooletraktiga probleeme (N: ülihappesus).
Heade soovidega, dr.Ehala