Kohutav ülekaal 21.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 34 a 162 cm pikk ja kaalun 105 kg. Aasta tagasi sündis kolmas laps keiserlõikega, kaalusin enne lapse sündi 95kg ja kolm nädalat peale lapse sündi 70kg kõik oli juba normaalne kuid järsku hakkas kaal kohutavalt tõusma. Olen ka perearstilt nõu küsinud , soovitati kaalujälgijaid. Olen kaalujälgija on-line liige juba 2kuud ,kuid midagi muutunud ei ole ja olemine läheb aina raskemaks. Olen ka aneemik. Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel pole kahjuks võimalik otsustada, miks kaal langeda ei taha. Üle tuleks vaadata nii menüü kui ka vajadusel teha lisateste, sest kaalu püsimise põhjus võib olla tingitud mõnest organismipoolsest muutusest. Soovitan teil veel kord rääkida oma perearstiga või tulla minu vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala