Ülekaal 17.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere !
Olen 12 aastane tüdruk , kaal kõigub mul 99 - 102 vahel , ma olen 178.5 cm pikk , tänu ülekaalulisusele valuatb mul pidevalt pea , ja vererõhk on ka arvatavasti kõrge , ma ise tahaks väga kaalust alla võtta sest tänapäeval ei ole just eriti tore teiste piitspeenikeste sõbrannade vahel olla , tegin vahepeal koos oma onunaisega trenni , kuid see jäi kuidagi unarusse , võtsin küll mingi 2 kilo maha aga see ei ole piisav , olen ka oma perearstiga sellel teemal rääkinud , ning ta on näidanud mulle kaalu tableit ja kus maal mina olen , normaal kaalust igastahes väga kaugel , olen ka ennem siia kirjutanud , olen ka emale rääkinud , aga ema ei ole nõus vastuvõtule tulema, et liiga kaugel ,ma ise pole aru saandu kas te asute tallinnas või tartus , . Ema ostis apteegist mingisuguse tee , figura 3 , meenutab kibuvitsateed , joome seda igaõhtu , üks tass , ilma suhkrut, seega on see väga maitsetu , olen emale teist mitukorda rääkind, et te saaks mind kuidagi aidata, õhtused söömised on kõige jubedamad , ma pean alati õhtul sööma, lähen iga õhtu 11 või 12 magama , viimasel ajal väsin kiiremini ära, kehalises ma joosta ei jõua, jalad löövad alt ära, kopsudes pole midagi , jalad ongi need mis kohutavalt valusaks lähevad , tahaksin ise väga teie vastuvõtule tulla, kuid ma ei suuda ema veenda , ja ma ei tea kas see minu jaoks maksab või mitte ! ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tänud selle põhjaliku kirja eest. Jagan su muret ning usun, et konsultatsioonist võiks kasu olla. Vastuvõtt toimub Tallinnas, aadressil Gonsiori 3. Haigekassa alusel vastuvõtt läheks maksma 25.krooni.
Heade soovidega, dr.Ehala