Keskkoht 10.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 34a mees 173 pikk. Kõht kipub järjest rohkem esile isu üle ei kurda ja enesetunne normaalne ,kuid vöökohast on ümbermõõt 126cm . On seda väga palju?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mehe tervisele ohutu vöö-ümbermõõdu ülempiiriks loetakse 102 cm. Seega vastates teie küsimusele - 126 cm on palju.
Heade soovidega, dr.Ehala