anoreksia 09.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
TERE,kas oskate aidata ka anoreksia korral? kelle poole pöörduda ja kust otsida kliinikuid kus seda ravitakse ?minu 17-aastasel tytrel diagnoositi see haigus Taani arstide poolt ja öeldi et 3-s aste ja vajab haiglaravi, muidu... kirjutan teile Pärnust.Tean ,et vajame ka psühholoogi abi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna saatsite kaks meili erinevatel aadressidel, siis loodetavasti on minu soovitused juba teises kirjas teieni jõudnud.
Heade soovidega, dr.Ehala