Suur kehakaal 04.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Hakkasin võtma Espreta 30 mg tablette, tuli juurde kehakaal, pidev söögiisu. Paanikahoog pole raugenud, olen ikka ärevuses. Kaua peaks võtma rohtu ja kas suudan saavutada oma endise enesekindluse?
Tänan vastuse eest
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt peate siinkohal silmas Espiritali. Kui see ravim teile ei sobi ja esinevad kirjas toodud sümptomid, siis peate kindlasti rääkima sellest teile ravi määranud arstiga, et otsustada, kuidas edasi toimida.
Heade soovidega, dr.Ehala