toit 03.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kuidas kaalus juurde võtta,olen 30 aastane mees 184 sm kaalun ainult 76kg
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie pikkuse kohta on vastav kaalunäit normaalne. Kui soovite suurendada kaalu tasuks pöörata enam tähelepanu treeningule, suurendades lihasmassi. Selles osas saate küsida abi mõnelt personaaltreenerilt. Toitumisalaste nõuannete saamiseks peaksite tulema vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala