Kaal, raskustunne, valud 02.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
On olnud günek. karts. operatsioon, sapipõis opereeritud, probleem kilpnäärmega; viimasel ajal valud maksa ja südame piirkonnas. Kaal on paari aastaga tõusnud 88 kg-ni ja enesetunne kehv. Küsimus aga selline, et kas on võimalik paluda perearstilt saatekirja kusagile haiglasse uuringutele (tomograaf või midagi taolist), et kontrollida kõiki vaevuste põhjuseid, mitte, et minna eraldi iga eriala arsti juurde? Kus haiglas oleks võimalik sellist kompleks-uuringut teha (haiglas paar päeva viibides, näiteks)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas toodud probleemid tuleks läbi arutada perearstiga, kelle juures peaks saama teha ka enamuse vajalikest analüüsidest. See kas haiglasse suunamine on vajalik, otsustab seejärel juba perearst.
Heade soovidega, dr.Ehala