Rasvaprotsent 01.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Sai koju soetatud digitaalkaal mis mingi elektriimpulsiga vist mõõdab kehas rasvaprotsenti.
Probleem selles et see kaal näitab mulle keharasvamassiks numbrit ~46% mis puht loogiliselt lähenedes ei tohiks võimalik olla normaalkaalus meesterahva puhul, elukaaslasele samas näitab suht õiget(normaalset) numbrit miski 21-22.
Samas on see rasvaprotsendi number kerkinud üles järsku peale sinusiiti ning selle käigus saadud paari antibiootikumikuuri - kas haigus võib järsku rasvaprotsendi muutust põhjustada või on selline seos meelevaldne, kuidas tuleks edasi tegutseda et saada rasvaprotsent tagasi normaalseks?
Tervitused
Marek
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Normkaalu puhul ei saaks rasvaprotsent kindlasti selline olla. Miks aparaat sellist numbrit näitab ei oska öelda.
Heade soovidega, dr.Ehala