tere kuidas saaks sellisest asjast nagu liigsoomin 25.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen noor alles 19 aastane ja mul keha kaal t6seb tohutu kirusega ja sellel kuidagi piiri ei saa ja soon nagu enam vahem mitte tuhkja kohu parast vaid ,et aaks suua.mis sellise asjaga ette votta ja mis on soovitused kuidas piirata soomist.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esimese asjana peaksite püüdma vastata küsimusele-millest on tingitud pidurdamatu söömine ja kiire kaalutõus? Stressist, ebakorrapärastest toidukordadest, tasakaalustamata toiduvalikust, vähesest füüsilisest koormusest, vm? Vastates antud küsimusele, saate vastuse ka sellele, mida oma elustiilis korrigeerima peaksite või kas vajate muutuste tegemiseks lisaks veel mõne nõustaja abi.
Heade soovidega, dr.Ehala