Õige toitumine 18.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas saaksite öelda, kust(kelle käest) saaks infot õige toitumise kohta? Soovitavalt Tartus
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vabandan, kuid jään Tartu osas teile vastuse võlgu.
Heade soovidega, dr.Ehala