Kõhukinnisus 11.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma ei ole küll ülekaaluline, kuid kannatan kroonilise kõhukinnisuse all. Sooviksin läbi teha paastu koos sooltepesuga. Kus oleks Tallinnas võimalik colon-hüdroteraapiat teha?
Kairi
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään teile vastuse võlgu, kus kirjas küsitud protseduuri Tallinnas teha saab, kuid usun, et saate selle kohta infot internetist. Soovitan aga ennem antud protseduuri ette võtmist vaadata üle võimalikud kaasuvad kõrvaltoimed. Kindlasti ei lahenda soolte pesu teie probleemi kui te ei analüüsi läbi oma menüüd ning ei vii selles osas sisse vajalikke muutusi.
Heade soovidega, dr.Ehala