Kaal 07.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas võtta kõige kiiremini kaalust alla ?
Mida nt päevas süüa jms ? Kas mitte söömine võiks ka aidata?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna kirjas puudub info teie kohta pole ka individuaalsete soovituste andmine võimalik. Kindlasti ei tule kasuks näljutamine või toidukoguste viimine miinimumi. Kõigepealt tehke endale selgeks tasakaalustatud toitumise põhitõed, millest kinnipidamise kõrval tuleb pöörata tähelepanu ka piisava füüsilise koormuse olemasolule. Sellest saate lugeda näiteks internetis Eesti toitumis- ja toidusoovitustest. Samuti on meie enda autoritest palju kirjutanud neil teemadel M. Zilmer, U. Kokassaar, S.Teesalu, M. Maser, jt.
Heade soovidega, dr.Ehala