ülekaalulisus 04.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Ma olen 21 aastane naine ja kaalun 100 kg ja olen 172 cm pikk. Soov oleks saada kaalust alla. Olen proovinud erinevaid ravimeid aga kaal jäi ikka samaks. Trenni ma kahjuks ei tee, kuna ei ole jõudnud sest tööpäevad on pikad ja nõuavad palju füüsilist jõudu. Ma Loodan et oskate aidata, kuna ei oska enam midagi teha ja rahaliselt ka ei võimalda kaalujälgimis rühma minna.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nagu olen peljudele vastanud, pean vastama ka teile - ükski ravim ei aita kõhnuda kui sellele ei kaasne enda panust tasakaalutatud menüü ja piisava füüsilise koormuse näol. Kui töö on iseenesest füüsiline ja trennitegemise aega napib, tuleb oma menüü eriti hoolikalt paika panna. Alles seejärel võib vajadusel lisada ka mõne preparaadi või toidulisandi. Kui vajate menüü korrigeerimisel abi, olete oodatud vastuvõtule (533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala