Kaalualandamine 04.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Oleksin hirmsasti huvitatud kaalulangetamisest,kuna viimasel ajal tundub et olen väikestviisi rasvunud.Jätsin suitsetamise maha,hakkasin tervislikult toituma,magusaisu vähendamiseks söön kroomi,olen hakkanud rohkem liigutama end ja käin isegi ujumas.Viimaks proovisin ka ananassitablette,kuid tundub,et need on mu ainevahetuse täiesti seisma pannud.Äkki oskaksite nõu anda,milline dieetpreparaat oleks kõige efektiivne kõikuva kaaluga naisterahvale?
Ette tänades...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mistahes preparaatidest on vähe kasu kui sellega ei kaasne läbimõeldud toitumisprogramm koos füüsilise koormuse kohandamisega vastavalt vajadustele. Heal meelel jätaksin siinkohal mingi kindla preparaadi nimetamata ning selle asemel soovitan teil vaadata veel kord üle oma menüü võimalikud nõrgad kohad.
Heade soovidega, dr.Ehala