ülekaal 25.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Mõtlesin,et kirjutan siin teile,sest mujalt pole abi saanud.Nimelt olen 168 cm ja kaalun 96 kg.Mul on diagnoositud kilpnäärme alatalitlus ja määratud L-Thyroksin.Alguses oli selle mõju tunda aga enam mitte midagi.Võtan ka Fluxi sest olen sügavas depressioonis.Läbi teinud kadalipu söömishäiretega.Kaaljujälgijate rühmas kujunes välja anoreksia...hiljem kui mõistus hakkas pähe tulema,et nii ei saa leidsin buliimia.Pigem kasutasin lahtisteid,sest ei suutnud oksendad.Enam ei ole sellega ammu tegelenud.Alla võtsin muidugi 10%oma kehamassist aga pärast tuli juurde kolm korda sama palju.Olen käinud endogrinoloogi juures ja maksnud ennast lolliks..tulemus-suur null.Enam ei oska midagi teha.Nii ei saa elada.Ma ei suuda nii elada.Võimalus on maoballon või vöö.Aga selleks puudub mul materjaalne võimalus.PALUN ABI...AIDAKE MIND...MA OLEN MEELEHEITEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel teie probleemi ei lahenda, seega kutsun teid vastuvõtule (registreerumine: 533 18 008). Kuna kaalutõusuga on kirjast lähtuvalt kaasnenud ka toitumisega seotud meeleolu- ja käitumishäired soovitaksin mõelda samuti psühhiaatri-psühhoterapeudi konsultatsioonile.
Heade soovidega, dr.Ehala