ülekaalulisus 17.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere mul selline probleem et ma olen 18 aastane neiu.minu probleem seisneb selles et ma olen kuidagi liiga tüse.ma olen pärinud oma isalt laia puusakondi ja see nau teeb mind veel paksemaks..
ma olen igasuguseid meetmeid proovinud teha trenni söönud vähem ja tervislikumalt aga kaalu kuskilt ei lange.ma ei oska enam midagi teha ma ei taha enam selline olla ma tahaks kuskil umbes 10 kilo uuesti alla võtta.suvi on lähenemas ja ma ei julge randagi minna.ja veel peale selle et ma ülekaaluline olen on mul veel kõhu peal ümber naba sellised venitusarmide moodi asjad.ma olen ka sinna proovinud igasuguseid kreeme jne aga siia maani tulutult..palun aidake mind
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul on raske nõu anda teadmata teie pikkust ja kaalu ning antud hetke toitumis-liikumisharjumusi. Nõustamine oleks kergem kui saaksite tulla vastuvõtule (TÜ Kliinikum, Gonsiori 3, Tallinn-registreerumine vastuvõtule telefonil: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala