ülekaal 08.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Sooviksin tulla Teie vastuvõtule Tallinnas.Kas on vaja saatekirja?Kui suure rahalise väljaminekuga peaksin arvestama?kas eelnevalt on vaja mingisuguseid uuringuid teha?Olen 47.a.-ne naine ja kaalun 78 kg.,pikkus 162cm .Sooviksin tervise huvides kaalust alla võtta.Siiani on see ebaõnnestunud.Järelikult vajan spetsilisti nõu. Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saatekiri võib olla, aga see pole vastuvõtule saamiseks vajalik. Kui teil on olemas hiljuti tehtud uuringute-analüüside tulemusi võite need kaasa võtta. Mulle nõustamiseks vajalikud lisauuringud- analüüsid viiakse läbi kohapeal. Kella 14.00-ni toimuvad vastuvõtud haigekassa alusel (50 EEK). Pealelõunati on vastuvõtud tasulised (500 EEK). Registreerumine: tel-533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala