Imetamine ja Ananas Strong 03.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Kas oskate öelda, kas imetamise ajal võib tarvitada Ananas Strong toidulisandit??? See on mul aidanud hoida seedimist korras. Peale sünnitust on kõht kohutavalt kinni.
Tänan.
Carmen
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu andmete kohaselt soovitatakse ananassipreparaate imetamise ajal mitte kasutada. Esmaselt võiksite siiski üle vaadata oma menüü ja päevas tarbitud vedeliku hulga ning teha selles suunas vajalikke täiendusi oma toidulaual.
Heade soovidega, dr.Ehala