Kaalutõus 29.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul selline küsimus,et kas ka mingisugune operatsioon võib mõjuda kaalutõusule.Mul oli pimesoole op. ja peale seda võtsin kaalust juurde ~10kg
Ja veel seda et millised Rasestumisvastased vahendid on kõige paremad.Ehk siis kaalulangetavad rasestumisvastased vahendid.
Kasutasin enne reginoli ja siis kirjutati hiljem cerazette et kumb neist tegelikult parem on ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pimesoole operatsioon iseenesest teie kaalutõusu põhjuseks olle ei tohiks. Pakun, et pigem võisid seda soodustada operatsioonijärgne vähene liikuvus ja tavapärasest erinev toitumine ning võimalikult ka operatsioonijärgne sooletegevuse ajutine muutus. Kirja põhjal midagi kindlat öelda on aga raske.
Millised rasestusvastased tabletid teile sobivad, tunnetate ise kõige paremini. Otsest kaalutõusu ei tohiks kaasaegsed preparaadid põhjustada. Mõnedel juhtudel on täheldatud organismis kerget vedeleikupeetust, mis võib siis väljenduda vähese kaalutõusuna.
Heade soovidega, dr.Ehala