Coca 19.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul oleks selline rumal küsimus, et kas umbes 4 aastat, peaaegu iga päev 2 liitrit Coca joomine, peale muudele kahjulikele asjadele, võib tekitada unetust?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Coca-cola sellistes kogustes joomine võib olla unetuse põhjustajaks.
Heade soovidega, dr.Ehala