ülekaal 19.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Abistav vahend Reductil
Töötan öösiti täiskohaga st.5päeva nädalas ja päeval pean magama, et uuesti õhtul alustada.Tervise üle ei kurda, küll aga tõuseb kaal märkamatult.Ei ole suure isuga, magusast ei hooli, kuid nidagai on valesti.Kas on nimetatud ravim ninu jaoks see õige, või on ainevahetus lihtsalt paigast ära (läheb viies aasta öösiti üleval olles ja 8 tundi möödub pidevas liikumises
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Normaalse päevase-öise une- ja töörütmi häirumine võib olla iseenesest üheks kaalutõusu põhjuseks. Selleks, et kehakaal püsiks tervislikus vahemikus tuleb eelkõige läbi mõelda ja väga täpselt paika panna oma toitumise rütm, et tagada organismile mingi stabiilsus. Reductilist, kui isulangetajast võib kaalulangetamisel kasu olla, kuid ennem tablettravi määramist peab olema paika pandud üldine toitumisskeem ja kaloraaž. Teadmata teie praegust kaalu ja toitumisharjumusi ei oska ma öelda, kas see ravim võiks teie puhul arvesse tulla.
Heade soovidega,
dr.Ehala