vastuvõtt 16.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Küsimus selline,kas Teie vastvõtule saab tulla ka Tartus või toimub see ainult Tallinnas?
Tänades Marina.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu vastuvõtt toimub ainult Tallinnas ning registreeruda saab telefonil 533 18 008.
Heade soovidega, Dr.Ehala