Higistamine 13.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Selline küsimus ,mis aitaks higistamise vastu ?Olen 10 kilo ülekaalu ,kas sellepärast võib olla ,et eritub rohkem higi ?Mitte koguaeg ,vahepeale ainult siis kui närvi lähen .Kas selle vastu on midagi peale nende deodorantide jne?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Peale tavadeodorantide on mõningaid higistamisvastaseid tooteid müügil ka looduspoodides, kuid liigsetest kilodest vabanemine aitaks kindlasti vähendada mainitud probleemi.
Heade soovidega, dr.Ehala