tere 08.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere. mul on selline mure. tegin ahjus kana ja küpsetuskott mis on kilest oli sulanud kana külge. alguses ei saanud aru. kas see on tervisele väga ohtlik? kas kile jääb organismi ja tekitab vähki!?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et taoline ühekordne äpardus ei põhjusta teile tervisekahjustusi ja kui ka neelasite koos kanaga tükikese kilet on ta tänaseks päevaks väljaheitega teie organismist eemaldatud.
Heade soovidega, dr.Ehala