kõhuvalu 07.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,selline mure, et 16 aastasel tüdrukul mitu nädalat juba nii,et igal söögikorral või siis peale sööki tekivad päris tugevad kõhuvalud,mis mõne aja pärast lähevad mööda.
kas on põhjus muretsemiseks või millest see võiks tingitud olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei saa taolist reaktsiooni pidada normaalseks ja tasuks siiski pöörduda kontrolli oms perearsti juurde, kes vajaduse korral suunab teid edasi gastroenteroloogi vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala