Laktoositalumatus 02.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 27aastane naine, joon palju piima ja söön palju piimatooteid. Viimasel ajal, kui on palju räägitud laktoositalumatusest, on mul tekkinud kahtlus, et äkki ka mina kannatan selle all. Nimelt on mul pidevalt gaasid ja kõhus ebameeldiv tunne. Küsimus on õige lihtne: kus on võimalik Tallinnas ennast hüpolaktaasi suhtes testida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Küsige kõigepealt analüüsi kohta oma perearsti käest ja kui tema antud analüüsi ei tee, peaksite saama sealt edasi saatekirja vastava arsti juurde.
Heade soovidega, dr.Ehala