kõhuhädad 21.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Peale söömist vaevab mind tihti kõhukinnisus kuigi ei söö kuiva toitu ja kasutan ka täisteratooteid.tekkib tugev kõhuvalu ja iiveldus vahel ka oksendamine.Tihtipeale juhtub seda ,et saad mõne suutäie süüa ja juba tekkib iiveldus ja väga paha olla. millest võib see tingitud olla?
Ootan vastust Marju.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui söömine kutsub esile iivelduse ja oksendamise on mõistlik esimesel võimalusel pöörduda arsti poole, sest normaalseks taolist reaktsiooni lugeda ei saa.
Heade soovidega, dr.Ehala