kehakaal 16.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 168 cm pikk, milline peaks olema minu normaalkaal? 49 kg kaalun, kas seda loetakse selle pikkuse juures alakaaluks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie pikkuse juures on 49. kilo alakaal. Kaalunumber võiks küündida vähemalt 52-53. kiloni.
Heade soovidega, dr.Ehala