kaal ei alane. 08.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minu mureks on see, et kaal ei taha kuidagi alaneda.Töötan maalrina, mis on iseenesest juba sportlik ja jõudu nõudev ala.Spordist- käin veel ujumas.
olen proovinud vee dieeti, tee dieeti, õiget toitumist: täpsed kella ajad, vähem rasvased aga jõudu andvad toidud.nii nagu õpetatakse olla tervislik.Pole proovinud igasugu tablette, sest nad võivad ainult ajutiseks probleemi lahendada.Seedimine on ka väga pikk.mõnikord läheb mitu päeva mööda, kui kergendust tunda saab.
Tahaksin teada, mida peaksin tavatoidu kõrvale sööma, et seedimine oleks korras ja kaal hakkaks ka pisut alanema.Tahaksin ka teada mõne toiduaine kohta: ananass(mis head ta mu kehale teeb?mis on need ained selles ja milles veel sellised aineid on) roheline tee(mida head teeb?) kohv(miks hea seedimisele? aga kahjuks ei saa kasutada seedimit soodustava preparaadina, sest vererõhk on mul niigi kõrge)
Oleks väga tore, kui te saaksite mind pisutki selles vallas aidata!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie andmeid (kaal, pikkus, vanus) on mul teile soovitusi raske anda. Võttes arvesse ka teie rohkeid küsimusi, siis neile vastamiseks kutsun teid pigem vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala