alakaal 04.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere
olen 25 a mees 180 cm pikk ja kaal 60 kg
ma söön päevas 4 korda sooja toitu(praed jne) ja olen pidev külmkapi kylastaja
lisax püüan toituda võimalikult rasvastest toitudest et kaalu juurde tulex...
kuid mida pole on kaal..
enamus inimesi olex mu olukorraga arvatavasti väga rahul..a mina mitte..
tahax võtta juurde kuskil 15-20 kg
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esiteks tuleks välja selgitada, millest on tingitud teie alakaal. Teiseks tuleks läbi vaadata teie toitumiskava kui ka sportlik tegevus. Alles seejärel saaks paika panna võimaliku programmi. Seega, kutsun teid vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala