õhtusöök 04.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere kallis doktor,
tekkis selline küsimus, mis on see kõige tervislikum õhtusöök ja mis kell õhtul ta peaks toimuma? Kas on õige see, et pole vaja süüa pärast kella 18.00? Tahan veidi rasvaprotsendi vähendada...Päevase söögiga on enam-vähem kõik selge, õhtusöögiga aga olen segaduses. Loetlege palun konkreetsed toidud, mis sobiksid õhtusöögiks spordiga tegelevale inimesele (trennid toimuvad õhtu poole).
Ette tänades,
Mia
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie üldist toitumist ja päevakava (aga ka teie vanust, kaalu, treeningu stiili ja kormust) on mul raske anda konkreetseid soovitusi õhtuse toidukorra paikapanekuks. Tulge vastuvõtule ja vaatame teie menüü üle päevade lõikes, et leida teile sobiv õhtune toitumiskava.
Heade soovidega, dr.Ehala