ülekaal 13.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
5a.tagasi oli mul operatsioon.Ning peale seda hakkas mu kehakaal stabiilselt tõusma.Aastaga tuli vähemalt 5kg juurde.Ei ole aidanud mingid dieedid ega liikumised.Tagajärg on selline et praegu olen 41a.174cm pikk ja kaalun juba peaaegu 100kg!!!Ei oska enam midagi peale hakata.Tulemuseks on peale paksuks olemise ka see et nüüd valutavad liigesed ning veresooned on jalgade peal väljas nagu ämblikuvõrk.Ei oskagi enam midagi peale hakata.Kas tasuks tulla teie juurde konsuldatsioonile?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Konsultatsioonile tasuks alati tulla. Vähemalt saab läbi analüüsida teie menüü ja otsustada, kas selles osas annab midagi ära teha kehakaalu langetamise suunas. Registreerimine- tel: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala