liigne kaal 08.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
olen 20 aastane, pikk olen 182 cm ja kaalun 97kg.olen naissoost
minu probleemiks on pidev söögiisu. kuidas saada kõige kiiremini söögiisu kontrolli alla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et öelda, kuidas oma isudega paremini toime tulla peaksin teadma pisut põhjalikumalt, mida te sööte. Tulge vastuvõtule ja vaatame teie menüü koos üle (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala