Toitumisprogramm 02.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
sooviskin teada, kas tallinnas asub mingit kohta, kus saab konsulteerida toitumisarstiga ning koostada toitumisprogramm?
Kus, ja kui palju maksab?
Aitäh!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule. Hommikused konsultatsioonid toimuvad haigekassa alusel (50 EEK) ja õhtused on tasulised (500. EEK). Registreerumine meili teel toitumine@kliinikum.ee või tel: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala