veepuhastus 23.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, oleksin väga huvitatud organismi veepuhastusest( soolte täielik puhastamine), kas te teate kus seda tehakse?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soolte vesipesu kohta on info internetis. Mitmel puhul võib saadud efekt olla küsitav kui mitte isegi organismile kahjulik. Seega soovitan eelnevalt siiski endale selgekst teha, kas see protseduur teile tõepoolest vajalik on.
Heade soovidega, dr.Ehala