ülekaal 20.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 36.a Pikkust on mul 164.cm ja kaalun 116.kg. Olen proovinud erinevaid kaalulangetamise viise aga tulemusteta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saan antud parameetrite järgi tõdeda, et olete tugevalt ülekaaluline, kuid omamata teie kohta rohkem infot ning teadmata, mis on täpselt teie soov (teie kirjas puudub küsimus) on mul raske nõu anda. Kaalumurega on kõige mõistlikum tulla konsultatsioonile (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala