süga haige ja kaal on suur 12.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida tehe ma olen juba kõike opovinud äkki annate nõu kaalijälgijatega liituda on rahakott ei luba pension on väike 2420.- kuidas siis teha hakkab juba psüühikale mõjuma.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saadetud info on pisut puudulik, et teile nõu anda. Peaksin siiski teadma nii teie vanust, kaalu, elustiili kui toitumisharjumusi. Kui tarvitate ravimeid, siis oleks vaja teada ka neid. Tulge vastuvõtule ning vaatame, mida annaks teie puhul kaalu suhtes teha (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala