rasvakogus kõhu/taljepiirkonnas 01.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 31 aastane naine. olen 1.76 cm pikk ja kaalun 63 kg. Mul na ka ilus tütar olemas. Hetkel on mu kõhu piirkonna suurus 87 cm. Kas mu parameetrid on normis?
Mind vaevab rasvakogus kõhu/taljepiirkonnas. Ja peaaegu kontrollimata magusaisu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie parameetrid on normis. Kõhupiirkonna rasvumisele tasub aga tähelepanu pöörata ning parim viis on siiski harjutuste kompleks, mis treenib kogu vööpiirkonda. Liigne magusaisu võib olla seotud nii tasakaalustamata toitumise, mineraalide-vitamiinide puuduse kui stressiga.
Heade soovidega, dr.Ehala