Valgud. 25.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviksin teada, millised toiduained sisaldavad palju valke? Ette tänades :)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Valke leidub nii loomsetes kui taimsetes toiduainetes. Meie toidulaual peaks nende vahekord olema 50:50. Vajalikke valke saame rohkelt nii liha- kui piimatoodetest, munadest, kaunalistest (oad, herned, läätsed), sojast, teraviljadest.
Heade soovidega, dr.Ehala