ülekaal 15.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen tugevalt ülekaaluline(164-126)kaalujälgimine on täiesti metsas.Kui mõte läheb söögile siis ma seda pean ka saama.olen56 aastane naine.On olnud hulgi mitmeid elutraamasid ja ikka on lohutuseks toit.Olen maanaine- kodune.Sissetulek on väga väike-see tekitab omakorda stressi.Haigusi on turjal mitmeid-palun milliseid ainult soovite(astma, psoriaas,paanikahäired,liigesehädad,magu).Olen üht-teist proovinud,olen saamatu ja kehakaal ikka tõuseb.Tean et imesi ei juhtu aga äkki ikka kõnelete minuga. v.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Hea meelega kõnelen teiega, kuid selleks peate vastuvõtule tulema (toitumine@kliinikum.ee, tel:533 18 008). Kõik saab alguse teie soovist ning siis on võimalik ka arstidel midagi ära teha. Seda just kaalulangetamise mõttes. Loota sellele, et meditsiinis on mingeid imevahendeid pole aga mõtet.
Heade soovidega, dr.Ehala