Liiga palju? 12.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 17 aastane neiu, 165cm pikk ja kaalun hetkel 61 kilo. Alati kaalusin nii 53, 54 kilo aga pärast suve kaalusin 61kilo! Ma ei tea kas seda on liiga palju? Või see on normaalne? Palun vastake.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
61. kilo ei ole teie pikkuse kohta palju, kuid halb on see, et olete mõne kuu jooksul endale pea 7-8- lisakilo juurde korjanud. Soovitan teil oma liikumis-toitumisharjumused tõsiselt üle vaadata, et kilode lisandumine sellises tempos ei jätkuks. Samas on oluline, et toiduvalik oleks mitmekesine ja kataks kõik organismi vajadused.
Heade soovidega, dr.Ehala