suur ülekaal 07.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 44 aastane naine, kaalun 105 kg. Tean, et toitun valesti, kuid olen stressis sööja. Olen teoreetiliselt tugev tervisliku toitumise vallas, kuid ise endaga hakkama ei saa. Kuna ülekaal on halvendanud minu elukvaliteeti, siis otsustasin TÕSISELT abi otsida, selleks pöördusin Teie pole. Olen enne proovinud kaalujälgimist, aktiivset liikumist jne., kuid kohe, kui tekib stressirohke olukord, söön tagasi kõik langetatud kilod. 1990. aastal diagnoositi mul kilpnäärme krooniline põletik ning alatalitus. Kuni 2003. aastani kasutasin ravimeid. Teadvustan endale, et minu söömishäire on psüühilist laadi ning ise ma sellega toime ei tule. Tänan. Lugupidamisega LK
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sain teie kirjast aru, et soovite tulla vastuvõtule.Registreeruda saate telefonil 533 18 008 või siis meili teel- toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala