Väga suur ülekaal 31.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Olen mures oma kaaluga.Ise olen 48a 1,59 pikk ja kaalun 95kg.Olin kirglik suitsetaja ,lõpetasin suitsetamise pool aastat tagasi.Ja nüüd on hakanud kehakaal nii metsikult juurte tulema.Olen poole aastaga juurte võtnud 12 kg.See on jube.Suitsetama ka enam ei taha hakata. Ei oska kuskilt peale hakata.Sellepärast kirjutangi teile ja loodan teie abile.Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna ei oska kirja põhjal hinnata, kuidas te sööte ning liigute, siis jääb mul üle vaid pakkuda nagu enamuse kirjade puhul, et tuleksite vastuvõtule (tel:533 18 008). See annaks võimaluse saada teist parem ülevaade ning vastavalt sellele anda siis ka soovitusi. Kaalu on teie pikkuse kohta tõepoolest palju ning sellest võivad pikapeale tuleneda negatiivsed mõjud kogu organismi tööle.
Heade soovidega, dr.Ehala