ülekaal lapsel 21.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Laps 8 aastane poiss kaalub63 kg ja pikkus163 . Kuidas saan aidata. Käib ujumistrennis ja jookseb õues ringi.Sündides oli ka suur.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Mustamäe Lastehaigla juures on ülekaaluliste laste päevakeskus (dr. Ülle Einbergi juhtimisel), kus tehakse kaaluprobleemidega lastele nii vajalikud uuringud, nõustatakse toitumise osas kui on kohapeal olemas ka psühholoog. Usun, et teil tasuks oma probleemiga pöörduda võimalusel just sinna.
Heade soovidega, dr.Ehala