söögiisu 27.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas see on normaalne et kui olen söömise lõpetanud ja on kõht täis siis tahan veel midagi näksida või süüa?aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selline komme on omane üpris paljudele. Näksimine, isegi täiskõhuga, on seotud meeldivate emotsioonidega, mida annavad erinevad maitsed (need on isikuti erinevad-kellel soolane, kellel magus, vm). Samuti võib see olla aga ka üheks stressileevendamise vormiks. Soovitaksin teil siiski jälgida tekkinud täiskõhutunnet, et organismi mitte liigse toiduga koormata.
Heade soovidega, dr.Ehala