KEHAKAAL 19.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
MIKS KEHAKAAL ALLA EI LÄHE,KUIGI ÜMBERMÕÕT VÄHENEB?OLEN KUULNUD,ET ORGANISMIS ON SIIS LIIGA PALJU VETT.MIDA TEHA?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna kirjas puuduvad andmed teie kohta(kaal, kasv, vanus, toitumisharjumused, jne), siis ei ole mul võimalik kahjuks küsimusele vastata.
Heade soovidega, dr.Ehala