Inglise dieet 08.07.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kuna te olete sellel alal spetsialist siis olete ehk kuulnud ka Inglise dieedist.
Võtsin selle käsile ja olen nüüdseks seda pidand seda juba nädal aega.
Kas dieedi ajal võib juua kovi ja/või teed. Olen lugenud, et tee ilma suhkruta ei anna kaloreid ja eriti roheline tee olevat hästi tervislik.
Sooviksin teada kas kohvi ning tee joomine muudab dieedi tõhusust, et äki rikun ära kõik sellega.
Kindlasti on ka muid tõhusaid kaalu langetamise viise, kuid ma olen selle dieediga juba alustanud ja ei tahaks ka pooleli jätta.
Loodan, et oskate mind aidata.
Ettetänades Angeelika
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tavaliselt on iga dieedi uures toodud, mida võib tarbida ja mida ei. Vastates aga teie küsimusele, ei tohiks mõistlik kohvi ja tee tarbimine dieedi tõhusust mõjutada. Isiklikult soovitaksin aga siiski juua kaalulangetamise perioodil enam vett ning rohelist teed ja taimeteesid.
Heade soovidega,
dr.Ehala